Προσθήκη λεζάντας |
Τελικά έχω καταλάβει κάτι τόσα χρόνια, τα δύσκολα μαθήματα είναι η φυσική κατεύθυνσης και τα μαθηματικά κατεύθυνσης, η βιολογία κατεύθυνσης αν κατεύθυνσης ως προς την δυσκολία μάλλον γενικής θα την χαρακτήριζα.
Έχουν βάλει αρκετά μικρή ύλη στην βιολογία με αποτέλεσμα η δυσκολία των θεμάτων μετράει στην πονηριά των ασκήσεων. Όμως η βιολογία από την φύση δεν είναι μαθηματικά και η δυσκολία που μπορεί να μπει είναι απλά θέμα παρατήρησης.
Όσο κάθεται έτσι δίνεται η ψευδής εντύπωση στους μαθητές ότι η βιολογία είναι εύκολο μάθημα ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι. Επίσης πρέπει να μπει και εργαστηριακή λογική πράγμα που δεν υπάρχει.
Αυτός που θα γράψει φέτος 20 βιολογία δε σημαίνει ότι ξέρει καλή βιολογία αλλά ότι είναι καλός παπαγάλος.........
ρε tsako η βιολογια ετσι κι αλλιως περιγραφικη επιστημη ειναι,δεν εχει το ζορι της φυσικης,δεν εχει μαθηματικα τι περιμενεις να βαλουν δηλαδη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέπω ότι η ύλη είναι πολύ μικρή ανακυκλώνονται στα ίδια και στα ίδια και βάζουν ασκήσεις που βασίζονται στο θέμα της παρατήρησεις. Επίσης πολλά παιδιά δικαίως αναφέρουν πως ορισμένα θέματα ήταν ασαφή και έπρεπε να πάρουν περιπτώσεις. Θεωρώ πως πρέπει να μεγαλώσει η ύλη όχι ως προς τα θέματα αλλά τουλάχιστον να γινονται με μεγαλύτερη λεπτομέρεια τα θέματα της αντιγραφής, μεταγγραφής, μετάφρασης ώστε να βγαίνουν πιο πολλές πονειρές ερωτήσεις.
ΔιαγραφήΕπίσης θα ήθελα πιο έξυπνες ασκήσεις με γενεωλογικά δέντρα και Mendel
"η βιολογια ετσι κι αλλιως περιγραφικη επιστημη"
Διαγραφήόχι άλλο κάρβουνο... τρίζουν τα κόκκαλα του Δαρβίνου. Δεν υπάρχει και δε νοείται "περιγραφική επιστήμη". Επιστήμη που είναι απλά και μόνο "περιγραφική" δεν ειναι επιστήμη
ποια κοκκαλα μωρε του δαρβινου
Διαγραφήειναι κατα βαση περιγραφικη,τι ειναι; οχι με την εννοια της αμπελοφιλοσοφιας,χωρις βεβαια να ειναι και ιδιαιτερα ακριβης επιστημη,αν ηταν δεν θα ειχαμε διακοσιες ερευνες αντικρουομενες για ενα θεμα π.χ
εννοω πως εχει απεραντολογια,πολυ μπλα μπλα