Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

Mάθετε πρώτoi με μεγάλη ακρίβεια τον νικητή της φετινής eurovision.

Eurovision 2010

O Tsakos για μια άλλη μια φορά θα επιχειρήσει να σας δώσει με ακρίβεια τον μεγάλο νικητή της eurovision 1 μήνα πριν τον μεγάλο τελικό... Μη ξεχνάτε φέτος παίζει ενεργό ρόλο και η κριτική επιτροπή συνεπώς χώρες που δεν είχαν καμιά ελπίδα  άλλες χρονιές τώρα θα έχουν. Για αυτό η πρώτη θέση πάει ή  στην Γερμανία ή στo Αζερμπαϊτζάν. 




Και όπως προβλέψαμε το opa opa θα περάσει στον τελικό της διοργάνωσης.

ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΑ

10 σχόλια:

  1. Δεν μπορείς να το αναλύσεις λίγο? Θέλω να δω πως το έβγαλες αυτό το συμπέρασμα για να δω τι θα παίξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Yπάρχει μεθοδολογία!!! δε το σκεφτήκαμε τυχαία αλλά δε θα την αποκαλύψουμε ολόκληρη γιατί έτσι με παρόμοιο τρόπο λειτουργούμε σε όλες τις προβλέψεις μας..

    Το πόσο μέσα ή έξω θα πέσουμε στις προβλέψεις μας θα φανουν από τα αποτελέσματα. Επίσης σε μερικές μέρες τα μεσημεριάτικα θα συζητάνε για τα φαβορί (πρόσεξτε τι θα πούνε για τα δύο τραγούδια που προτείναμε)

    Λίγα λόγια για την μεθοδολογία

    Πρώτα από όλα ξεχωρίσαμε τα καλύτερα τραγούδια μετά είδαμε με κάποιον απλό τρόπο που δεν αποκαλύτπουμε πόσο δημοφιλή είναι αυτά τα τραγούδια και καταληξαμε σε μερικά τραγούδια. Από αυτά τα τραγούδια κάνμε την επιλογή μας.

    Προσωπικά έχω παίξει στοίχημα (όπως και άλλοι συντελεστές του blog)... 3 μονά στοιχήματα. Κάποια λεφτά ότι θα το πάρει η Γερμανία κάποια άλλα ότι θα το πάρει το Αζερμπαιτζάν και λίγα λεφτά ότι η Ελλάδα θα προκριθεί στον τελικό. Παρόλα αυτά όταν το tsakos blog κάνει μια πρόταση-πρόβλεψη δεν φέρουμε ως blog καμία ευθύνη αν τα αποτελέσματα θα είναι διαφορετικά. Παίζετε με δικιά σας ευθύνη και μόνο εφόσον έχετε λεφτά για ξόδεμα το στοίχημα δε θα λυσει το οικονομικό σας πρόβλημα αλλά θα το μεγενθύνει αν δεν ξέρετε να παίζετε.

    Όπως είπα όταν κάναμε τις προβλέψεις για τα oscar τις πρώτες μέρες πήρα στο mail μου πολλά υβριστικά μηνύματα (ότι λέω αηδίες, ανακρίβειες και ότι δεν έχω ιδέα από ταινίε)

    Μετά από 2 μήνες αποδείχτηκε ότι είχαμε δίκιο και οποιος μας εμπιστεύτηκε για το oscar καλύτερης ταινίας ότι θα το πάρει το hurt locker (η πρόβλεψη έγινε πριν τις χρυσές σφαίρες) είχε πολλά κέρδη. Όποιος έπαιξε όλα τα στοιχήματα που προτείναμε είχε 70% κέρδη. Οι άλλοι που κράζανε όταν βγήκανε τα αποτελέσματα (κανένας από αυτούς δε μου απάντησε αν και τους έστειλα στον καθένα ξεχωριστά απάντηση)

    Αυτό δε σημαίνει ότι θα τα πετύχουμε όλα και στην eurovision και γενικά ότι λέμε θα γίνεται (θα έρθουν και μερικές αποτυχίες) στο πρόγραμμα είναι και αυτές. Ότι προβλέψεις κάνουμε τις ψάχνουμε καλά δε προτείνουμε στην τύχη, όποιος μας εμπιστεύεται μπορεί να παίξει μαζί μας όποιος δε μας εμπιστεύετε ας περιμένει να τελειώσει ο διαγωνισμός να μας κράξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας εμπιστεύομαι. Ρώτησα γιατί θα ήθελα να δω αν θα παίξω την Γερμανία ή το Αζερμπαιτζάν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. της γερμανίας μου αρέσει περισσότερο το τραγούδι. Το πρόβλημα ότι οι ανατολικές χώρες για χώρους πολιτικούς δε νομίζω να ψηφίσουν Γερμανία. Εγώ έπαιξα και τα 2 μονά και θα χάσω σίγουρα 1 από τα 2. Αν διάλεγα 1 θα διάλεγα Γερμανία επειδή έχει πιο ωραίο τραγούδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άρα πάμε για Αζερμπαιτζάν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παίξε ότι θες δικά σου λεφτά ποντάρεις εγώ έπαιξα και τα 2 για να έχω περισσότερες πιθανότητες. Αν έπαιζα 1 από τα 2 θα έπαιζα (χωρίς να έιμαι απόλυτα σίγουρος) Γερμανία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και τα άλλα τραγούδια? Επίσης, γιατί δεν αποκαλύπτεις την μεθοδολογία σου? Δεν νομίζω να σκέφτεσαι διαφορετικά από πολλούς, όπως εγώ που σκέφτομαι τι συμφέροντα κρύβονται, ποια χώρα μπορεί να λαδώσει, ποιοι θα την ψηφίσουν κ.τ.λ. Εκτός κι αν έχεις ανθρώπους από μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα εξηγήσω με το που τελειώσει η eurovision

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δημόσια? Γιατί αφού τελειώσει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Για να κατηγορήσω έναν διαγωνισμό ότι είναι στημένος πρέπει να έχω αποδείξεις. Εμένα προσωπικά δε με ενδιαφέρει αν είναι στημένος ή όχι για αυτό δεν ψάχνω για αποδείξεις. Παρόλα αυτά χρησιμοποιώ τις πληροφορίες που έχω και τις παίζω στοίχημα. Εάν επιβεβαιωθούν τότε μάλλον έχω δίκιο και θα φανερώσω την σκέψη μου. Αν δεν επιβεβαιωθώ θα έχω άδικο και θα κατηγορώ λανθασένα τον διαγωνισμό. Για αυτό προτιμώ να μη λέω τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή


πάτα κλικ στην εικόνα να μπεις στο guest book