Δευτέρα, 11 Μαΐου 2015

Γιατί πήρα ακουστική κιθάρα.....

Οι περισσότεροι κιθαρίστες συνιστούν σε έναν αρχάριο να  αρχίσει με μια κλασική κιθάρα και στην συνέχεια να περάσει σε ακουστική και ηλεκτρική, συνεπώς το πρώτο δίλημμα μου είναι να διαλέξω ανάμεσα σε κλασική, ακουστική ή ηλεκτροακουστική  κιθάρα. Ηλεκτρική δεν ήταν ανάμεσα στις επιλογές μου διότι την θεωρώ ψεύτικη κιθάρα (κάτι σαν ηλεκτρονικό πανάκι) και γενικά με εκνευρίζουν όσοι παίζουν.

Η κλασική κιθάρα έχει 6 χορδες που μοιάζουν με πετονιά, δε βγάζει τόσο ωραίο ήχο και προορίζεται για κλασική μουσική. Η ακουστική έχει 3 σκληρες χορδές  συρμάτινες και 3 που μοιάζουν με πετονιά  είναι πιο δύσκολη στο πιάσιμο αλλά βγάζει πιο ωραίο ήχο.  Άλλη επιλογή ήταν να πάρω ηλεκτροακουστική συνεπώς ήμουν ανάμεσα στην δεύτερη και τρίτη επιλογή μου τελικά αποφάσισα να πάρω ακουστική γιατί με τα αντίστοιχα λεφτά πιστεύω ότι στον ήχο θα υπερτερούσε ή ακουστική και δε θα ασχολούμουν με ενισχυτές και λοιπές χαζομάρε.


Τώρα  το δίλημμα  ήταν να πάρω μεταχειρσμένη κιθάρα ή μια χειρότερης ποιότητας καινούρια. Αποφάσισα το πρώτο  έτσι διάλεξα μια fender CD-60 η οποία με υπερκαλύπτει πλήρως, έτσι και αλλιώς σαν να είναι καινούρια μοιάζει. 

Από πρακτική συνεχίζω και σήμερα να εξασκούμε στις χορδές.... δυσκολεύομαι λίγο αλλά είναι πολύ καλύτερα από εχτές.  Πιστεύω ότι δε θα αργήσει ο καιρός να μάθω την πρώτη μου συγχορδία.


.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


πάτα κλικ στην εικόνα να μπεις στο guest book