Κυριακή, 10 Μαΐου 2015

Μάθετέ μου κιθάρα




Αποφάσισα να μάθω κιθάρα, αφού την πήγα σε μαγαζί μου αλλάξανε τις χορδές και την κούρδισαν όλα είναι έτοιμα για να αρχίσω

Σκοπός μου είναι να μάθω κιθάρα χωρίς την βοήθεια δασκάλου μέσω Internet μέσω του blog μου και του youtube.Θα είμαι ο μόνος youtuber που δε θα σας μαθαίνει κάτι στους ακολούθους του αλλά εγώ θα μαθαίνω από σας.

Σκοπός μου δεν είναι να πάρω πτυχία κιθάρας ούτε να μάθω νότες αλλά να μάθω να παίζω συγχορδίες και με βάση αυτό θα αποφασίσω στην συνέχεια θα αποφασίσω αν θέλω να εμβαθύνω ή όχι...

Πριν αρχίσω την έρευνα αγοράς πολλοί μου λέγανε να πάρω κλασική κιθάρα, εγώ τελικά αποφάσισα να πάρω ακουστική διότι  μου αρέσει παραπάνω ακουστικά ακόμα και αν ίσως ταλαιπωρηθώ λίγο στην αρχή στο πιάσιμο των χορδών.


Μέρα πρώτη 

Έμαθα τις νότες, αρχίζουμε από το μέτρημα από την σκληρή χορδή προς την μαλακή (από πάνω προς τα κάτω)

είναι  
 Ε, Α, D, G, B, E (υπάρχει και ένα μάθημα ποιηματάκι με έναν Eddie αλλά από να το μάθω προτιμώ να μάθω τα 6 γράμματα κατευθείαν και να τελειώνω.


Πρώτο μάθημα είναι να μάθω να κρατάω την πένα (την κρατάω με τον δείκτη και το μεγάλο δάκτυλο. Μετά πάω πάνω κάτω χορδή  για να μάθει το χέρι μου να παίζει. Που και που βαριέμαι και παίζω όλες τις χορδες.

Αυτά που λέω παιδιά δεν είναι απόλυτα  απλά ψάχνοντας βρίσκω ασκήσεις (ή βγάζω από το μυαλό μου όπως αυτή εδώ) σκοπός μου αρχικά είναι  να συνηθίσει το χέρι  αν έχετε να μου προτείνετε καμία άσκηση ή κανά κόλπο ή να με διορθώσετε σε λάθη που κάνω  να μου πείτε .

Ερωτήσεις

Κρατάω σωστά την πένα;
Είναι σωστό αυτό που κάνω για αρχή;
Η κιθάρα μου λέει τίποτα; FENDER CD-60


Ευχαριστώ για το feedback εφόσον υπάρχει.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


πάτα κλικ στην εικόνα να μπεις στο guest book