Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

Σχετικά με το ban

Ρε Φωκο μαθαμε στο ischool οτι σου ριξανε ισοβιο μπαν. Τι παιχτηκε?? Ειμαστε ολοι στο πλευρο σου οπως παντα!!!

Η Ο.Δ. έκρινε πως έκανα ασύστολο trolling και ειδικά το τελευταίο μου ποστ φαινότανε ότι ήταν σκόπιμο. Δε θυμάμαι καν ποιο ήταν το τελευταίο μου ποστ (οποιος μπορεί να το δει) παρακαλώ να το ποστάρει.

Δε πιστεύω ότι τρολάρω αλλά είναι σεβαστή η απόφαση της Ο.Δ.  εγώ θα σχολιάζω τα του ischool από το blog μου δε θα μπαίνω με διαφορετικά Nick. Θα μπω αν καταλάβουν πως δεν είμαι τρολ και ο τρόπος που γράφω ειναι αυτο που μοιάζει με τρολινκ. Αν σας λείπει ο fockos να μπαίνετε στο blog γιατι θα σχολιάζω  (οπως θα έκανα στο ισκοολ) ειδικά της Αγία Τριάδας χρηστών (βλ. λίγο πιο  κάτω).

Πιστεύω ότι η κύρια αιτία για το μπαν μου είναι οι χρήστες johnnaousa, challenger και johhny15 που έκαναν αναφορά σε οτιδήποτε και αν έγραφα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


πάτα κλικ στην εικόνα να μπεις στο guest book