Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Φυσικό ΑΠΘ, πληροφορική ΠΑΜΑΚ

Καλησπέρα σας κύριε Τσάκο,
Με λένε Χριστίνα και έδωσα φέτος πανελλαδικές.Εχω ως πρώτη επιλογή το φυσικό ΑΠΘ,αλλά βρίσκομαι 552 μόρια κάτω απο την περσινή βάση του.Πιστεύετε έχω ελπίδες ή σε καμία περίπτωση;Το φυσικό φέτος θα πάρει +17 άτομα συγκριτικά με πέρυσι,όπως και άλλες σχολές.Αυτό,κατά τη γνώμη σας,αφήνει την βάση ανεπηρέαστη;Ακόμα με ενδιαφέρει το τμήμα εφαρμοσμένης πληροφορικής στο ΠΑΜΑΚ απο την οποία απέχω 104 μόρια αλλά επειη η σχολή γενικά είχε πολλα σκαμπανευασματα και μόνο φέτος εφτασε τα 15217 δεν ξέρω αν έχω ελπίδες ακόμα και για εκεί.Σας παρακαλώ αν μπορείτε να με βοηθήσετε γιατί είμαι πολύ αγχωμένη,ακούω συνέχεια διαφορετικές απόψεις και δεν ξέρω ποιόν να πιστέψω και γιατί.Με συγχωρείτε για την ενόχληση!
 
Στο τμήμα φυσικής  ΑΠΘ  πιστεύω ότι θα έχει πτώση αλλά αυτή δε θα είναι τόσο μεγάλη (200 μορία το πολύ). περίπυ στο 15500. Φυσικά και έχεις ελπίδες, αν με ρωτόυσες πέρσι ότι είχες πέρσι 500 μόρια κάτω θα σου έλεγε ότι είσαι οριακά (αλλά οι βάσεις πέσανε πιο κάτω από εκεί πίστευε και ο πιο αισιόδοξος). Το ότι το φυσικό θα πάρει περισσότερο αυτο΄φυικά λειτουργεί υπέρ σου αλλά είναι δύσκολο να υτπολογιστεί πόσο θα επηρεάσει αυτό τις βάσεις.

Στο τμήμα ΠΑΜΑΚ πέρσι έπεσε κάτω από κάθε αναμενόμενη προσδοκία σημείωσε τις πιο χαμηλές βάσεις στην ιστορία του τμήματος. Δε μπορώ με τπτ να καταλάβω πως συνδέεται αυτή η τόσο μεγάλη πτώση. Αν ήταν σχολή θα έλεγα ότι ότι έχεις πάρα πολλές ελπίδες να μπείς αλλά τώρα είμαι συγκρατημένος να το πω έχεις ελπίδες πολλές πάντως.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


πάτα κλικ στην εικόνα να μπεις στο guest book