Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Μελλοντικός φοιτητικής Ιατρικής

ΓΕΙΑ ΣΑΣ.. ΕΔΩΣΑ ΦΕΤΟΣ ΚΑΙ ΕΧΩ 19000 ΜΟΡΙΑ... ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΕΧΩ ΕΛΠΙΔΕΣ ΓΙΑ ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΑΤΡΑΣ ΜΕ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ? ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΠΑΤΡΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΓΧΩΘΕΙ ΜΕ ΟΣΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ ΠΑΤΡΑ,ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΗΛΩΣΕΙ ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΟΛΗ ΛΟΓΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ... 

Θεωρώ λάθος που δεν δήλωσες άλλη ιατρική, θα μπορούσες να κυνηγήσεις θέση σε εστία και να λυθεί κάπως το οικονομικό πρόβλημα σου και κάνοντας οικονομία να μπορούσες να βγάλεις τα φοιτητικά σου χρόνια. Εφόσον θέλεις μια σχολή πρέπει να την κυνηγησεις ανεξάρτητα πόλης και οικονομικών δυνατοτήτων (ευτυχώς στην Ελλάδα δεν έχουμε δίδακτρα ακόμα  όποιος ψάξει κάνοντας θυσίες μπορεί να τα καταφέρει να ζήσει μερικά χρόνια κάνοντας μεγάλη οικονομία και να σπουδάσει αυτό που θέλει.

Ευτυχώς για σένα έχεις καταφέρει και έχεις συμπληρώσει ένα αξιοζήλευτο βαθμό (που θα το ζήλευαν ακόμα και αυτοί που πάνε στα πιο μουράτα ιδωτικά σχολεία). Αν μου έλεγες να υπολογίσω πόσο πιστεύω ότι θα είναι η ιατρική Πάτρας στην γενική σειράς θα έλεγα 18820 (το πολύ) και εσύ είσαι 180 μόρια πάνω το ανώτατο όριο που θέσπισα. Συνεπώς σου λέω να έχεις συγκρατημένη αισιοδοξία και καλή αρχή στην νέα σου ζωή ως φοιτητής Ιατρικής.




1 σχόλιο:

  1. Να κάνω μια ερώτηση?Για Ιατρική Ηρακλείου και Αλεξανδρούπολης που θα κινηθούν οι βάσεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή


πάτα κλικ στην εικόνα να μπεις στο guest book