Κυριακή 15 Ιουλίου 2012

Ευχαριστώ για τις ερωτήσεις -Συγγνώμη που δε θα απαντήσω-

 Καλησπέρα κ. Τσάκο.

Παρακαλουθώ το blog σας από το 2010. Φέτος μετά βασάνων και πολύ δυσκολίας αφού δούλευα 8ωρο και πήγαινα και φροντιστήριο έβγαλα 15.159 μόρια (4ο Πεδίο). Πιστεύετε πως πιάνω την Πληροφορική του Ο.Π.Α.; Δεν βιάζομαι για την απάντηση μια και πραγματικά ξέρω πως δε θα αλλάξει τίποτα αλλά έχει ενδιαφέρον να ακούσω την άποψη σας όποτε έχετε χρόνο. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων αλλά και για τα 2 χρόνια ανιδιοτελών συμβουλών που με κατατόπισαν σε αρκετά ζητήματα. Καλό Καλοκαίρι να έχετε.

 κ. Τσάκο έχω 28 μόρια κατω από τις εκτιμήσεις του ED4U για την ιατρική σχολή
Εσύ τι πιστεύεις κ για την οδοντιατρική Θεσαλ.????? Σε παρακαλώ απάντησέ μου

εχω βγαλει 15.949
μορια και θελω να μπω στο φπψ αθηνων
.επισισ ανηκω και στουσ τριτεκνουσ τι λετε μπορω .παντωσ εγω πιστευω πωσ οι βασεισ θα πεσουν λιγο επιδει εχουν αυξηθει οι εισακτεοι,π.χ εμενα το φπψ περισι πηρε 288
και φετος θα παρει 300 .


 Καλησπερα
Εχω 17500 μόρια και ειδικη κατηγορία με πρωτη προτιμηση Ηλεκτρολογους μηχανικους HY Θεσσαλονικης. Έχω καμμιά ελπιδα ;
.......................
......................


   Εδώ και δύο χρόνια που ασχολούμαι με τις σχολές  και τις βάσεις είχα πει πως δε κάνω την δουλειά αυτή επαγγελματικά και δεν έχω ως στόχο να βγάλω κέρδος ούτε θα χρηματιζόμουνα από 3ους με τόχο να διαφημίσω ιδιωτικές, δημόσιες κα σχολές και ιδρύματα. Θα ήμουνα όσο το δυνατό πιο αντικειμενικός και θα έλεγα απλά την γνώμη μου  όσο σκληρή και αν ήτανε (πιστεύω πως αυτή η αντικειμενικότητα δεν υπάρχε πουθενα αλλού). Όσοι ασχολούνται με το blogging θα ξέρουν ότι τα λεφτά που βγαίνουν από τις διαφημίσεις της google είναι ελάχιστα. 
   Δυστυχώς και τα τρία χρόνια έπαιρνα mail και σχόλια τα οποία είχα ως στόχο να προκαλέσουν και θίξουν το blog και τους συγγραφεις του. Πολιτική του blog μας είναι να μην κάνουμε λογοκρισία στα σχόλια και ο καθένας μπορεί να δει μέσα από τις σελίδες του blog τα σχόλια που μας κάνατε. Όταν άρχισα την διαδικασία αυτή είμασταν 5 άτομα (ο καθένας από μια διαφορετική κατεύθυνση και στόχος μας είναι να πληροφορούμε για τις επαγγελματικές δυνατότητες που θα είχε ο καθένας βγάζοντας μια σχολή).  Δυστυχώς πολλοί συγγραφείς δέχτηκαν επιθέσεις με αποτέλεσμα εξαιτίας αυτού να αποχωρήσουν. Η ομάδα μας διαλύθηκε και φέτος έμεινα μόνος μου ο οποίος συνέχισα την στήλη γιατί δεν ήθελα να κλείσω μια προσπάθεια που ξεκίνησα πριν 2 χρόνια(:(). Δυστυχώς δε προλαβαίνω να κάνω την δουλειά που κάναμε 5 άτομα τα προηγούμενα χρόνια (λόγω έλλειψης χρόνου αλλά και γνώσεων). Αφιέρωσα πολύ χρόνο για να φτιάξω το πινακάκι μου (αλλά δυστυχώς επειδή είμαι μόνος μου έκανα λάθη σε δύο κλιμάκια) τα οποία διόρθωσα. Ενδέχεται να έκανα και άλλα λάθη που δε γνωρίζω για καλό δικό σας δε συνεχίζω άλλο την διαδικασία αυτή (γιατί όσο και να γράφω πως αυτό που κάνω είναι απλή πεοσέγγιση, ότι θα κάνω λάθη) πολλοί έχουν και θα έχουν την εντύπωση ότι είμαι επαγγελματίας.
Η στήλη  του Κατσικιού πάγωσε και θα ξαναανοίξει όταν βρω μέλη ικανά (οπως αυτοί που είμασταν πριν 5 χρόνια) να συνεχίσουμε αυτό που αρχισάμε.  

Αν κάποιος αναγνώστης θέλει να ρωτήσει κάτι για μία σχολή (όχι για προβλέψεις βάσεων) και τύχει να το γνωρίζω βεβαίως θα απαντήσω (γνωρίζω κυρίως για σχολές του 3ου πεδίου -επειδή ασχολήθηκα προσωπικά- αλλά και κάποιες του  2ου και 4ου)  στις σελίδες του blog.

Ευχαριστώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


πάτα κλικ στην εικόνα να μπεις στο guest book