Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΓΙΑ ΣΚΟΤΩΜΑ (HORRIBLE BOSSES) κριτική από τον Ταινιά

Όταν ετοιμαζόμουνα να δω την ταινία δεν ήμουν σίγουρος αν θα έφευγα από το διάλειμμα αφού πίστευα πως ήταν μία από τα ίδια, είχα ακούσει ότι ήταν καλή αλλά και άλλες ταινές μου είχαν πει ότι ήταν καλές (π.χ. Ηarry Potter) αλλά εγώ είχα αντίθετη άποψη.

Φέτος σε ότι ταινία έχω κάνει κριτική την έχω θάψει, δεν είμαι κακός και συγγνώμη από τους παραγωγούς του Hollywood όμως όταν κάτι δε μου αρέσει  το λέω δε μπορώ να σας λέω ψέματα.  Αυτή λοιπόν η ταινία μου άρεσε, ήταν χαρούμενη, είχε ωραίο χιούμορ. Το μοντάζ της ήταν πολύ καλό και η σκηνοθεσία της μετρημένη. Αν αυτό το Σαββατοκύριακο θέλετε να πάτε cinema εμπιστευτείτε τον Ταινία και δείτε την. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


πάτα κλικ στην εικόνα να μπεις στο guest book