Σάββατο 14 Μαΐου 2011

Το κατσίκι σχολιάζει τα θέματα των πανελλαδικών

Μαθηματικά Γενικής

To B αν εξαιρέσεις το α ερώτημα ήταν πολύ εύκολο (επικίνδυνα εύκολο θα έλεγα). Και να μην εβρισκες το α σου έλεγε Ν(Ω)=68 για να συνεχίσεις.

Το Δ θαρρώ πως δεν ήταν δύσκολο αλλά ήταν επικίνδυνο γιατί αν δεν έκανες κάτι σωστά στις πράξεις στο Δ1 τότε θα χάσεις μόρια στο Δ2. Αντίστοιχα αν κάνεις λάθος την εξίσωση στο Δ3 α το λάθος μεταφερόταν στο Δ3 β. Πάντως οι πραξεις δεν ήταν και τόσο τραγικές αλλά μια απροσεξία μπορεί να σου φάει χρόνο και να σε κάψει.

Το Γ ψαρωτικό αλλα ευκολο.


Βιολογία Γενικης

Εδω τα θεματα ηταν παραπλανητικα και σκοπος των εξεταστων ηταν να κανουν τα παιδια μετα την εξεταση να βαράνε το κεφαλι τους στο τοιχο.


Το Α θέμα δεν είχε παγίδες και ένας μέτρια διαβασμένος μαθητής μπορούσε να τα απαντήσει.

Το Β θέμα αποτελούνταν από ερωτήσεις θεωρίας. Υπήρχε και μια ερώτηση κρίσεως (με μια καμηλοπάρδαλη) αλλά δε νομίζω να δυσκόλευσε τους μαθητές γιατί η απάντηση γινόταν με βάση την λογική.

Το Γ θέμα δυσκόλευσε αρκετά τους αγχωμένους μαθητές παρόλα αυτά όσοι ήταν προσεκτικoi με το σχέδιο το απαντούσαν.

Το Δ θέμα δε μου φάνηκε δύσκολο παρόλα αυτά ήταν αρκετά παραπλανητικό.

Γενικά το Δ3
το κοιτάω και το ξανακοιτάω και δε λέει πουθενά στην ερώτηση τι είδους αντιγόνου ήταν αυτό ωστε ο μαθητης να κινητοποιηθεί και να πει εξασθενημένο οργανισμό πιθανότατα από κάποιο εμβόλιο.
Η ερώτηση αναφέρει μόνο το είδος της ανοσολογικής απάντησης και ζητούσε εξήγηση αλλά πουθενά δε λέει το είδους του αντιγόνου. Συνεπώς ένας άνθρωπος που ξέρει βιολογία αλλά δε έχει διαβάσει το σχολικό βιβλίο θα έγραφε ότι είναι πρωτογενής γιατι........ . και πολύ πιθανότατα να παρέλιπτε ότι προέχεται από πιθανό εμβολιασμό.

Λογικά υπάρχει μια παράγραφο στο σχολικό βιβλίο ή μια άσκηση που περιγράφει την καμπύλη πως πάει η καμπύλη με εμβόλιο (ή να κάνει μια έμμεση περιγραφή) δε το έχω το βιβλίο για να δω.


Για αυτό το λόγο αν κάποιος έγραψε δευτερογενής ανεξάρητα τι έγραψε μετά η ερώτηση πρέπει να πιαστεί όλη λάθος. Αντίθετα προσωπικά πιστεύω (και αυτή είναι προσωπική μου άποψη) ότι κάποιος αν ανέφερε το πρωτογενή και το αιτιολόγησε και δεν ανέφερε εμβόλιο τότε πρέπει να πάρει πάνω από τα μισά μόρια.

Φυσικη Γενικης
Κλασσικά θεματα. Αυτοι που διαλεξαν το συγκεκριμενο μαθημα πρεπει να ειναι ευχαριστημενοι με την επιλογη τους γιατί τωρα ειναι ένα κλικ παραπάνω απο τους υπολοιπους στον ανταγωνισμο. Για καλο των υπολοιπων αυτοι ειναι λίγοι

Ιστορια Γενικης
Δεν νομιζω να υπάρχει κανένας λογικος που να το διάλεξε αυτό το μάθημα. Όποιος το διάλεξε έπρεπε να αρχίζει να βαράει το κεφάλι του στο τοιχο πολύ πριν πιάσει τα θέματα στα χέρια του.





1 σχόλιο:


πάτα κλικ στην εικόνα να μπεις στο guest book