Eρώτηση
μπορω καπου να βρω τις βασεις απο παλιες χρονια αλλα κυριως τον αριθμο εισακτεων και τον μεγαλυτερο βαθμο που εισυχθε σε αυτο?
ψαχνω στο google αλλα μονο τις βασεις απο παλιες σχολες βρισκω και οχι τα αλλα που λεω
βρηκα αυτο το σαιτ που εχει τις σχολες και απο αλλες χρονιες αλλα μου ανοιγει μονο τις βασεις 2009 http://archive.in.gr/Reviews/placeholder.asp?lngReviewID=2464&lngChapterID=-1&lngItemID=89618
αν μπορεις βοηθα...α και κατι αλλο εσυ ως τι κανεις εκτιμησεις για τις βασεις ?
εχεις καποιο ποστο που κανει ερευνα για αυτο το θεμα?
ψαχνω στο google αλλα μονο τις βασεις απο παλιες σχολες βρισκω και οχι τα αλλα που λεω
βρηκα αυτο το σαιτ που εχει τις σχολες και απο αλλες χρονιες αλλα μου ανοιγει μονο τις βασεις 2009 http://archive.in.gr/Reviews/placeholder.asp?lngReviewID=2464&lngChapterID=-1&lngItemID=89618
αν μπορεις βοηθα...α και κατι αλλο εσυ ως τι κανεις εκτιμησεις για τις βασεις ?
εχεις καποιο ποστο που κανει ερευνα για αυτο το θεμα?
Απάντηση
Αυτά που ζητάς βρίσονται όλα στο site του υπουργείου παιδείας http://www.ypepth.gr/efarmoges/baseis.php.
Είναι ένα ωραίο σύστημα στο οποίο μπορείς να δεις σε στυλ διαγράμματος τις βάσεις από το 2000 ως και σήμερα για όλες τις σχολές. Για τις θέσεις πρέπει να ψάξεις στο επίσημο έγγραφο που λένε για τις βάσεις κάθε χρόνο (αλλά δεν υπάρχει σοβαρός λόγος να τις ψάχνεις). Γενικά παρατηρείται μείωση των θέσεων αλλά με διαφορά μικρού ποσοστού ανά έτος.
Δε μπορώ να αποκαλύψω ποιοι κρύβονται πίσω από το κατσίκι για ευνόιτους λόγους (και δεν νομίζω ότι υπάρχει και λόγος), Το blog είναι ελέυθερο και δεν ζητάμε οκονομικό αντίτυπο από τους αναγνώστες αν έχουμε δίκιο ή όχι τα αποτελέσματα στο τέλος θα δείξουμε εμείς τότε θα είμαστε ανοιχτοί για κάθε κριτική.
Για τις εκτιμήσεις των βάσεων εφαρμόσαμε μεθοδολογία (την κορεσμένη καμπύλη σε συνδιασμό με τα στοιχεία του υπαουργείου παιδείας που δημοσίευσε μια μέρα πριν βγουν τα αποτελέσματα. Μερικά ποστ πριν την εκτίμηση περιγράψαμε την μεθοδολογία μας. (Καμιά εφημεριδα ή άλλο μέσο δεν περιγράφει μεθοδολογία το Τσάκος blog το έκανε). Στόχος μας δεν είναι η εκτίμηση των βάσεων (στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τα παιδιά που τωρα κάνουν το μηχανογραφικό τους και θέλουν μια δεύτερη γνώμη).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου