Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Ρώτα το κατσίκι (η ιστορική στήλη ξανανοίγεί)

Μετά από δύο χρόνια απουσίας αποφάσισα να ξανανοίξω την στήλη. Απαντάω τις ερωτήσεις σχετικά με τις πανελλήνιες και κυρίως για τις σχολές που θέλετε. Απαντώ σύμφωνα με την δικιά μου λογική η οποία μπορεί να είναι και λάθος και γνώμονας μου δεν είναι ούτε η μούρη ούτε τα μεταπτυχιακά αλλά αν με το πτυχίο σας και μόνο με αυτό  μπορείτε να είστε ανεξάρτητοι. Επειδή πλέον η στήλη είναι one man show δε θα μπορώ να απαντήσω εύκολα τις ερωτήσεις θεωρητικής κατεύθυνσης διότι δεν συμπάθησα ποτέ την κατεύθυνση αυτή (ως προς το τι έχεις να κάνεις μετά). Aύριο ανακοινώνονται οι βαθμολογίες και θα ήθελα να σας ευχηθώ καλή επιτυχιά αλλά ακόμα και αν δε τα καταφέρετε δε χάθηκε και ο κόσμος.



Η διαφορά με τους άλλους βασεολόγους είναι ότι έχω περάσει και εγώ πανελλαδικές   (πολλοί δημοσιογράφοι που γράφουν στις στήλες έχουν περάσει απλά σε ένα ιεκ)  όπως και εσείς και δεν έχω οικονομικό συμφέρον με αυτό. Τα χρήματα που βγάζει το blog μου είναι ελάχιστα. 

Δεχομαι μηνύματα στα σχόλια του blogger αλλά και στην σελίδα του καναλιού στο facebook
https://www.facebook.com/tsakos.blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


πάτα κλικ στην εικόνα να μπεις στο guest book