Πέμπτη, 25 Ιουλίου 2013

Το φαινόμενο φυτό

Κανένας άνθρωπος δεν είναι πλήρως 100% φυτό όπως και κανένας άνθρωπος δεν είναι 100% τεμπέλης όλοι μας έχουμε κάποια χαρακτηριστικά  που τείνουν προς το φυτό. Μετά από πολύχρονη έρευνα ως μαθητής και ως φοιτητής θα επιχειρήσω να καταγράψω τα χαρακτηριστικά του φυτού αυτά είναι:



1) Τα φυτά μπορεί να είναι παράλληλα και γλείφτες (αν και οι όροι δε ταυτίζονται) θέλουνε να πούνε την σωστή απάντηση στην κυρία ή στον κύριο όχι για να μάθουν αλλά για να δείξουν στον κύριο ή στην κυρία ότι ξέρουν. Δυστυχώς αυτό αυτό συνεχίζεται και στο Πανεπιστήμιο με το φαινόμενο χαζές ερωτήσεις για να δείξουν στον καθηγητή ότι ξέρουν.
2) Τα φυτά είναι ανταγωνιστικά στο γυμνάσιο και στο λύκειο η μάχη αυτή γίνεται με τον τίτλο (ποιος θα πάρει το απουσιολόγιο, ποιος θα γράψει καλύτερα στο test kok).
3) Τα φυτά έχουν ως στόχο την ζωή τους να ασχοληθούν με κάτι μεγάλο που δεν συνδέεται με ένα απλό επάγγελμα. Δηλαδή το φυτό δε θα πει θέλω να γίνω ιατρός , να κάνω μια ειδικότητα και να δουλέψω αλλά θα λέει θέλω να γίνω ιατρός και να κάνω έρευνα πάνω στις νέες ασθένειες και τα εμβόλια σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού 
4) Το φυτό πάντα ή σχεδόν πάντα έχει ως στόχο ιατρική ή νομική ή το πολυτεχνείο. Αυτές είναι οι λεγόμενες φυτοσχολές). Για ένα περίεργο λόγο ακόμα και  στις πιο χαμηλόβαθμες σχολές δημιουργούνται νέα φυτά που στην σχολική ζωή δε θεωρούντουσαν από το κοινό σύνολο φυτά. Αυτά τα φυτά έχουν ως στόχο να πουν τον όρκο στην ορκωμοσία και να ασχοληθούν ακαδημαϊκά με κάτι.
5) Ένα φυτό δε θα πει ποτέ στους συμμαθητές ότι κάνει ένα σωρό φροντιστήρια, ότι ξοδεύει παραπάνω λεφτά από τα άλλα παιδιά. 
6) Το φυτό φοιτητής δε χαίρεται ούτε με το 6 ούτε με το 7. Θεωρεί ότι σε όλα τα μαθήματα πρέπει να πάρει άριστα και αν δε πάρει τότε ο καθηγητής ειναι σκάρτος.
7) Το φυτό φοιτητής μπορεί να λυπηθεί για ένα 9 αν ένας τουλάχιστον από την παρέα του πήρε 10.
8) Το φυτό βοηθάει τους συμμαθητές και τους συμφοιτητές του ως ένα μικρό βαθμό έτσι για να πει ότι βοήθησε. Όμως κρατάει για τον εαυτό τα πιο  σημαντικά πράγματα (π.χ. τι είπε sos ο καθηγητής, η δαπ μοιράζει παλιά θέματα).
9) Το πάνω από 19,5  στο τρίμηνο είναι ένας αναμενόμενος βαθμός οτιδήποτε κάτω από αυτό θεωρείται αποτυχία.
10) Λογική φυτού  Τι και αν δε έχω ακουμπήσει ποτέ μπάλα στην ζωή μου, τι και αν δεν έχω παει ποτέ μαζί μου γυμναστήριο τι αν δεν ξέρω κανέναν κανονισμό από δημοφιλή στην χώρα μου αθλήματα ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ  πρέπει να πάρω 20 γιατί μαθηματικά, φυσική , χημεία πήρα 20. Αν μου βάλει ο γυμναστής μικρότερου του 20 βαθμο είναι κομπλεξικός και θέλει να μου κατεβάσει βαθμό.
(τα ίδια :D και για τη Μουσική), θρησικευτικά.....

Θα ανανεώνω την λίστα 
μπορείτε να ανανεώνετε και εσείς κανοντας σχόλιο στην παρούσα ανάρτηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


πάτα κλικ στην εικόνα να μπεις στο guest book