Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Νομική αλλά πως..

 ειμαι στο πρωτο ετοσ τησ ελληνικης φιλολογια ΔΠΘ.ειχα ως πρωτη επιλογη την νομικη αλλωστε αυτο ηθελα και να κανω.Δεν τα καταφερα και περασα στη φιλολογια.αρχικα μου αρεσε αλλα οσο περνα ο καιροσ καταλαβαινω οτι δεν θελω να το κανω,δεν με ενδιαφερει και δεν μου αρεσει!!!θελω αλλαξω σχολη και συγκεκριμενα να παω στη νομικη!!!! Πως θα γινει αυτο?Θα δωσω ξανα πανελληνιες  ή γινεται και με αλλον τροπο? μπορω να κρατησω την σχολη που ειμαι και να δωσω πανελληνιες ξανα??? απαντησε μου σε παρακαλω ειμαι σε αναμενα καρβουνα!!!! Σε ευχαρστω εκ των προτερÏ

Δεν είσαι σε αναμένα κάρβουνα αν ήσουν θα σου αρέσε η σχολή που είσαι τώρα (φιλολογία) και θα ήσουν σε διλλημα να φύγεις και να πας σε μια σχολή που σου αρέσει εξίσου (ισως λίγο παραπάνω) ή να μείνεις. Τώρα που δε σου αρέσει το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να φύγεις.

Από επιλογές έχεις πολλές ή να πας σε μια ιδιωτική σχολή στο εξωτερικό (π.χ. Κύπρο) ή σύντομα και στην Ελλάδα που σε αυτή την περιπτωση πρεπει να έχεις σημαντικό κεφάλαιο, ή να δώσεις πανελλαδικές και να περάσεις με τίμημα να ζήσεις ξανά το αγχος των πανελλαδικών, ή να τελειώσεις την σχολή που είσαι τώρα και να δώσεις πανελλαδικές με τίμημα 3 χαμένα χρονια και το αγόρασμα βιβλίων της νομικής, καθώς και το άγχος των εξετάσεων.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


πάτα κλικ στην εικόνα να μπεις στο guest book