Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

Δικαιούμαι Πάσο;


Καλησπέρα! έχω κι εγώ απορία... φοιτητική... ατιμο πάσο... είμαι βλέπεις 30 και ήθελα να έχω για ένα ακόμα χρόνο. 
γνωρίζεις αν η κάρτα αυτή γίνεται δεκτή από τον οασα? ή θα πουληθούμε στα κτελ (και γενικά) φέτος? σπουδές ήθελα καλά να πάθω! έστω και αργά!

Να σου πω την αλήθεια αυτόν τον νόμο δε τον καταλαβαίνω και πραγματικά λυπάμαι που  καμιά φοιτητική συνέλευση δεν ασχολείται  με αυτό το ζήτημα και ασχολούνται με πραγματικά ασήμαντα ζητήματα. Δυστυχώς σύμφωνα με τα ως και σήμερα δεδομένα δε δικαιούσαι πάσο. Πρόβλημα αντιμετώπισα και εγώ όταν έδωσα κατατακτήριες και πέρασα στην Πάτρα. Η γραμματεία της σχολής μου ανέφερε πως δε δικαιούμαι πάσο αυτό σήμαινε ότι θα πλήρωνα ανά διαδρομή  2 ευρώ.  Αποτέλεσμα ήταν να πάρω ένα μικρό αυτοκίνητο. Η κυβέρνηση σκέφτεται κουτά και αντί να προωθήσει την κυκλοφορία με τα ΜΜΜ με κάτι τέτοιες πολιτικές μας κάνουν να τα αποφεύγουμε. Από την άλλη εφαρμόζουν άλλες πολιτικές π.χ. τα πράσινα τέλη που είναι καθαρά φιλαργυρία, καταλαβαίνουμε την όλη διπροσωπία του όλου θέματος.  

Συμβουλή μου πάρε δίπλωμα για ένα μικρό μηχανάκι ή αυτοκίνητο (πιο ασφαλές) και άσε τους βολεμένους να προστατεύσουν το περιβάλλον.... 

2 σχόλια:

  1. παιδιά σίγουρα ισχύει αυτό που λέτε????μιας και εγώ 28 είμαι και πρωτοετής σε πανεπιστήμιο και έχω στα χέρια μου το πάσσο...και ξέρω και άλλες περιπτώσεις ατόμων μεγαλύτερης ηλικίας από εμάς(ακόμη και 40αρηδες)που σπούδαζαν ως πέρσι και είχαν πάσσο κανονικά εκτός κι αν παρανομούσαν αν και δεν το νομίζω μιας και δεν είχαν γνωριμίες με γραμματείς πανεπιστημίων στην άλλη άκρη της ελλάδας που πέρασαν όπως και εγώ εξάλλου...για ψάξτε το πάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://www.isic.gr/site/xPage_lite.asp?sid=630&LangID=5
    http://www.isic.gr/site/xPage_ISIC.asp#
    το link της κάρτας δεν είχε περάσει στο προηγούμενο ποστ. γνωρίζεις αν αυτή γίνεται δεκτή από τον οασα, το μετρό γενικά τα μμμ; ίσως δώσει σε κάποιους από μας δυνατότητα φοιτητικών εκπτώσεων.
    όσο για το αυτοκίνητο... μάλλον οι ελάχιστες οικονομίες μου και η ρευστή κατάσταση που επικρατεί να το καθιστούν απαγορευτικό. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή


πάτα κλικ στην εικόνα να μπεις στο guest book