Παρασκευή 23 Απριλίου 2010

Το Κατσίκι απαντάει στην ερώτηση Κατσικι γιατι εχεις θεοποιησει τους ΗΜΜΥ; Ησουν φοιτητης εκει;

Eρώτηση
Κατσικι γιατι εχεις θεοποιησει τους ΗΜΜΥ; Ησουν φοιτητης εκει;
Απάντηση
Όχι δεν ήμουν φοιτητής εκεί, ήταν ο τσοπάνης μου και τον κρυφακούω καμιά φορά στο μαντρί.


 Στο blog δεν έχουν θεοποιηθεί πουθενά οι ημμυ  και καμια άλλη σχολή  απλώς στην προηγούμενη ερώτηση αναγνώστη την έβαλα στην 2η πιο δύσκολη σχολή της Ελλάδας.

Χαρακτηριστικά έγραψα
Σίγουρα η άποψη μου δε θα είναι αντικειμενικη. Παρόλα αυτά επειδή το κατσικι απαντάει σε όλες τις ερωτήσεις θα απαντήσω και σε αυτή. 

Από τις δέκα δυσκολότερες σχολές δεν έβαλα  σχολή που έχω φοιτήσει.

Πουθενά αλλού δεν έγραψα ονομα ημμυ στο  blog

 Έγραψα ότι το τμήμα στο ΕΜΠ είναι η δευτέρη δυσκολότερη σχολή στην Ελλάδα... Το έβαλα σε αυτή την θέση γιατί ο μέσος όρος φοιτητών στο σημμυ είναι παιδιά πάνω του 19 και από τους εισαχθένες κάθε έτους λιγότεροι από τους μισούς θα πάρουν τελικά το δίπλωμα (πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό εγκταλείπει την σχολή από το 1ο έτος).

1 σχόλιο:

  1. ξαναεπανερχομαι ,οχι με επιθετικο τονο ,αλλα με ενα σχολιο,εχω και εγω μπλογκ και site και αυτο που με ενδιαφερει πολυ ειναι η αντικειμενικοτητα,αρα επετρεψε μου να σου πω ,οτι οι ΗΜΜΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΗ σχολη οσο ακουγεται.
    αφησε με να το ξερω καλυτερα ,μια και εσυ δεν φοιτητσες εκει.
    σε αυτο με τις σχολες οκ, αν και διαφωνω δεν θα επιμεινω ,αλλα να τονισω οτι οι απαντησεις σου αποπνεουν λανθασμενη βεβαιοτητα .
    δεν διαφωνω στο οτι ισως θελεις να βοηθησεις τους υποψηφιους και μπραβο σου ,αλλα μην τους παρασερνεις στο να θεωρησουν ΔΙΚΕΣ σου αποψεις ως αποψεις ενος ειδικου.

    ζητω συγγνωμη αν στο προηγουμενο ποστ ημουν επιθετικος,δεν ηταν αυτη η προθεση μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή


πάτα κλικ στην εικόνα να μπεις στο guest book