Τετάρτη 15 Απριλίου 2015

Έλεος npb πότε είπα ότι οι φοιτητές ιατρικής είναι οι καλύτεροι........

Αφορμή για αυτό το κείμενο στάθηκε τα λεγόμενα του npb εχτές στο chat ότι  πριν μερικά χρόνια  έλεγα ότι οι φοιτητές ιατρικής είναι οι καλύτεροι από όλους και οι άλλοι είναι του σκοτωμού.  Ίσως είμαι ο μόνος που έχει πει ότι οι φοιτητές ιατρικής είναι ψώνια. Επίσης τους πιο άσχετους θα τους βρεις στις ιατρικές σχολές. Επίσης Npb είμαι από τους λίγους που έχω πει ότι η ιατρική δεν είναι δύσκολη σχολή και σχολές όπως το μαθηματικό είναι πιο πολύ πιο δύσκολες.

Επίσης μου είπε ότι ο npb ότι γνωρίζει αποφοίτους νοσηλευτικής που έχουν master ιατρικής (το να λες master ιατρικής ανεβάζεις npb αμέσως το κύρος της ιατρικής)  και δουλεύουν στο ΚΕΕΛΠΝΟ (με σύμβαση εξαμήνου) και τότε τον ρώτησα πόσα παίρνουν 600-700 ευρώ; Και απάντησε ΝΑΙ.  Συνεπώς απάντησε ο Npb μόνος του γιατί θεωρούσα την νοσηλευτική όχι ιδανική σχολή ως προς το τι θα κάνεις μετά. Το να δουλεύεις για 600 ευρώ στην πιο σκληρή δουλειά στο κλάδο της  υγείας με μικρή δυνατότητα εξέλιξης  Έχω κουραστεί να λέω τα ίδια και τα ίδια και μερικοί να κάθονται να λένε πράγματα που δεν είπα. Δικαίωμα του  NPB και του κάθε ΝPB να είναι ευχαριστημένος με μισθό 600 ευρώ... εγώ έχω άλλη λογική έχω για αυτό μπήκα ιατρική.

Επίσης κάνανε στο chat ο npb και άλλα παιδιά υπαινιγμούς για την ηλικία μου (λέγανε ότι είμαι 30+) . Δεν έκρυψα ποτέ την ηλικία μου και είμαι 28 έχοντας κάνει το στρατό μου και έχοντας δουλέψει 1 χρόνο με μισθό 1100 ευρώ καθαρά 1300 μεικτά (δεν έπαιρνα μαύρα όπως μερικοί μερικοί) πριν περάσω και κατά την διάρκεια της ιατρικής.   Προφανώς έχω βγάλει περισσότερα λεφτά από τον Npb και σίγουρα στα 30 μου θα έχω βγάλει παραπάνω από πολλούς.

Μα Tsako το master δε το θεωρείς καλό γιατί λες κακά πράγματα για το master


To μαστερ είναι για εξειδίκευση ή για εξέλιξη εφόσον θέλεις να κάνεις ακαδημαϊκή καριέρα αλλά με το master χωρίς εμπειρία δε θα κάνετε τίποτα. Οι εργοδότες δε ψάχνουν χαρτιά αλλά γνώσεις και πράξεις. Έχουμε γεμίσει με αμόρφωτους με master. Έχω δει απόφοιτο πληροφορικής με master ο οποίος ξέρει πολύ λιγότερους υπολογιστές από μένα που δεν έχω βγάλει ούτε το προπτυχιακό πληροφορικής. Το να είσαι απόφοιτος πληροφορικής και να περιμένεις να διοριστείς στο δημόσιο ή στον ιδιωτικό τομέα το θεωρώ κατάντια και ασχετοσύνη.

Τσάκο μπήκες ιατρική για τα λεφτά όχι γιατί αγαπάς να βοηθάς;
Μπήκα νοσηλευτική για αυτό τον λόγο ο λόγος που μπήκα ιατρική είναι για να μην είμαι κανενός δούλος.....

2 σχόλια:

  1. Ποιος ειναι ο npb;

    Όσον αφορά την ιατρική,έχω την αίσθηση πως οι φυσικοί και οι μαθηματικοί τρώνε όλο το ### μην πω τι τρώνε και στο τέλος ιατροί άντε και λίγο ηλεκτρολόγοι βρίσκονται καβάλα στο άσπρο άλογο,που είναι και λίγο άδικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και παρεμπιπτόντως ο απόφοιτος πληροφορικής(της όποιας σχολής τέλος πάντων) δεν θα γίνει billy gates επειδή πήρε το μάστερ
    εν τούτοις ένας καλός βαθμός ,ένα πτυχίο,ένα μάστερ είναι μια καλή ένδειξη πως το έχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή


πάτα κλικ στην εικόνα να μπεις στο guest book