Τρίτη 7 Απριλίου 2015

Γιατί το iphone είναι το καλύτερο κινητό;

Αν και δεν είναι apple fan όπως πολλοί με αποκαλλούν αποφάσισα να εξηγήσω σε αυτό το κείμενο μου γιατί το iphone είναι για την ώρα το καλύτερο κινητό. Πριν αρχίσω θα ήθελα να σας ενημερώσω πως το πρώτο μου κινητό ήταν ένα nokia 5210 και στην συνέχει ένα nokia n70. Μετά πήγα στο iphone 2g στο οποίο χάλασε η μπαταρία και  μετά την έβγαλα με ένα wildfire s. Τέλος τώρα έχω στην κατοχή μου ένα iphone 5.

Από το ιστορικό μου καταλαβαίνει κανείς πως δεν είμαι apple fan ούτε πάω με ότι τελευταίο τεχνολογικά κυκλοφορεί. Όποιος για μένα κάνει  το δεύτερο μάλλον  πρόβατο θα τον χαρακτήριζα. Όταν διαλέγεις ένα κινητό το πρώτο που θέλεις είναι να μιλάς και να απαντάς στα τηλέφωνα (το πρόβλημα αυτό το είχα με το wildfire s) το οποίο αν και κομψό κινητό είχε σοβαρό πρόβλημα στο μικρόφωνο αλλά και στο touch του. Παρόμοιο πρόβλημα είχα και με το πρώτο iphone το οποίο το άντεξα μόνο για 3 μήνες. Δε θεωρώ όμως ότι έκανα μια κακή αγορά (όσο αφορά το iphone) διότι κρατάνε την αξία τους τα iphone και επειδή είναι το πρώτο που κυκλοφόρησε σίγουρα θα ανεβάσει αξία στο μέλλον.

Γιατί όμως θεωρώ τα iphone τα καλύτερα αν και τεχνολογικά ειναι πίσω από άλλες ναυαρχίδες;

Επειδή απλά όλοι οι άλλοι το αντιγράφουν. Το iphone δεν ήταν το πρώτο κινητό touch οθόνη είχαμε ένα σωρό άλλα αλλά αφού βγήκε, χωρίς φυσικά να αντιγράφει τους προηγούμενους, και μετά όλοι άρχισαν να το αντιγράφουν. Η Samsung και άλλες εταιρίες άρχισαν να το κράζουν γιατί δεν είχε ενσωματωμένη μπαταρία, γιατί του λείπαν κάποια άλλα χαρακτηριστά και για ένα άλλο σωρό πράγματα.  Βλέποντας προσφάτως το samsung galaxy s6 να κυκλοφορεί είδα ακόμα μια αντιγραφή να κυκλοφορεί (με τιμή παρόμοια με του iphone, με ενσωματωμένη μπαταρία  και σχεδιαστικά ίδιο με το iphone....... (και χαζός να το έβλεπε θα καταλάβανε την ομοιότητα). Προτιμώ να έχω το iphone 5 παρά την ναυαρχίδα της samsung, της Lg και οποιουδήποτε άλλου αντιγραφέα.

Τσάκο θα πάρεις iphone 6 ; Σε περίπτωση που πεις όχι  αν στο δώσω τζάμπα δηλαδή δε θα το πάρεις;
Η απάντηση μου είναι όχι διότι το θεωρώ μεγάλο. Αν μου το έδινες το κινητό τζάμπα θα το έπαιρνα και θα το πουλούσα σε κανά κοροίδο με 600 ευρώ αλλά σε καμιά  περίπτωση δε θα το είχα για προσωπικό μου κινητό. Πιστεύω ότι στην επόμενη γενιά iphone θα κυκλοφορήσει και ένα στο μέγεθος του 5 ώστε να έχουμε 3 μεγέθη iphone οπότε αν θα πάρω κάππιο θα προτιμήσω αυτό.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


πάτα κλικ στην εικόνα να μπεις στο guest book