Δευτέρα 13 Απριλίου 2015

Τι προβληματα δημιουργησε τσακο στη ψυχοσυνθεση σου ο ΜΟΝΙΜΟΣ αποκλεισμος σου απο το i school;

Τι προβληματα δημιουργησε τσακο στη ψυχοσυνθεση σου ο ΜΟΝΙΜΟΣ αποκλεισμος σου απο το i school;


Πρώτα από όλα θα ήθελα να  εκφράσω την μεγάλη μου λύπη για το forum που λέγεται ischool. Είμαι ίσως ο πιο ενεργός χρήστης στο forum και έχω φάει ουκ ολίγες φορές άδικα μπαν. 


Αυτό που ζητώ είναι να με αφήσουν οι administrator να μπαίνω ως χρήστη ςστο forum  

Τσάκο γιατί δε μπαίνεις απλά με ένα διαφορετικό nick και να κάνεις μια νέα αρχή

Όλες αυτές τις φορές χρήστες στο chat κάθονται και μου λένε να μπαίνω με διαφορετικό nick ώστε να μη με καταλάβουν. Η απάντηση μου είναι πως δεν έχω σκοπό να μπαίνω χωρίς οι άλλοι χρήστες να ξέρουν ότι είμαι ο fockos.




Tσάκο πόσο θα γράφεις ακόμα στο forum μεγάλωσες δεν είσαι μπέμπης να μιλάς με τα μωρά του ischool

Είμαι ίσως ο μοναδικός χρήστης που έχω προαναγγείλει πότε θα σταματήσω να γράφω. Είναι ότα πάρω το πτυχίο μου και αυτός ο καιρός τώρα πια κοντεύει.

Τσάκο τι άλλες τρολιές έκανες στο ischool δε μπορεί οι χρήστες να σε μπανάρουν έτσι σίγουρα θα έκανες και άλλα πολλά πράγματα

Ποτέ δεν έβρισα, ποτέ δεν πρόσβαλλα άλλον και ποτέ δεν ειρωνεύτηκα απλά έλεγα την γνώμη μου για πολλά πράγματα. Το μοναδικό λάθος ήταν η στάση μου στο mycat που αν και εκεί είπα  την άποψη δεν έπρεπε να ασχοληθώ διότι απευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο tagret group.

Τι ζητάς από μας Tsako

Να παρακαλέσετε τους διαχειριστές του ischool να με αφήνουν να μπαίνω κανονικά ως χρήστη για το χρονικό διάστημα που μου απομένει μέχρι να πάρω το πτυχίο μου μετά θα βγω μόνος μου.

Είναι αλήθεια ότι το blog σου από την στιγμή που σε διώξανε δεν έχει πια επισκεψιμότητα

Δυστυχώς είναι αλήθεια. Θέλω να πάρω 10 ευρώ ώστε να συμπληρώσω τα λεφτά που ζητά η google για να μου τα δώσει και δε μπορώ γιατί δε μπαίνουν πολλοί χρήστες. Δυστυχώς το ischool ήταν πηγή επισκεπτών για το blog η οποία πλέον έκλεισε. Πλέον γράφω και ζήτημα αν με διαβάζονυν 5-10 άτομα.

Ρε χαζό είσαι για ψυχοσύνθεση σε ρωτάω τι αρλούμπες μας γράφεις

Στην ψυχοσύνθεση δε με επηρέασε απλά στενοχωρήθηκα διότι ήμουν πολύ ενεργός χρήστης στο forum (πιστεύω ο πιο ενεργός) και οι διαχειριστές του για ευχαριστώ με μπανάρανε μόνο και μόνο επειδή έλεγα την γνώμη μου για κάποια πράγματα.
Αυτά ήθελα να σας πω μέχρι το επόμενο άρθρο μου σας χαιρετώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


πάτα κλικ στην εικόνα να μπεις στο guest book