Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

Το blog γίνεται πιο ενεργό

Το τελευταίο καιρό έλαβα πολλά mail γιατί δε λειτουργώ το blog , αν το έχω παρατήσει και τέτοια. Τους τελευταίους μήνες είχα πολύ διάβασμα με αποτέλεσμα να παρατήσω να ασχολούμαι τόσο πολύ με το blog. 

Τώρα επειδή μεγάλο μέρος αυτού του διαβάσματος έχει τελειώσνει αποφάσισα να  ξανααρχίσω το blog μου.  Μετα την αποβολή από το ischool (1 χρόνο τώρα) δυστυχώς δε μπαίνουν πολλοί στην σελδία και εξαιτίας του ότι έχω να μπω καιρό η σελίδα έχει χάσει την δυναιμική της.

Ο φίλος NAME δίπλα αναφέρει πως αν θέλω να πουλήσω την σελίδα μου για 100 ευρώ. Φίλε μου το blog λειτουργεί πολλά χρόνια νομίζω πως όσα και να μου προσφέρουν δε θα το έδινα.


1 σχόλιο:

  1. Τσακο ποια η γνωμη σου για τον Ζουραρη;

    Για τον Τζει Καραντακοφ τον Αλβαναρα;

    Επισης,δοδοκταρικο κανεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή


πάτα κλικ στην εικόνα να μπεις στο guest book