Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

iPhone 6 – iWatch: σχολιασμός της παρουσίασης της Apple

Έφτασε η μέρα που όλοι περίμεναμε τα νέα προιόντα της apple ανακοινώθηκαν αλλά δυστυχώς είναι αίσχος.

Με τι να αρχίσω με το πραγματικά αίσχος iphone 6 που σχεδιαστικά μάλλον κινέζο μοιάζει παρά με apple. Mε το έξυπνο μαύρο φόντο που βάλανε στην παρουσίαση για να καλύψει τα μεγάλα πραγματικά περιθώρια οθόνης. Προσωπικά μου άρεσε αρκετα ο σχεδιασμός του iphone 5 (οι γωνίες του) οι καμπύλες που βάλανε τώρα μας πάνε μάλλον στην εποχή του 3g.......



Όσο αφορά το πολυπόθητο ρολόι..... ΜΑΛΑΚΙΑ
μοιάζει πραγματικά με το iphone 2g μου () το πρώτο iphone. Θα ήθελα να ήταν στρογγυλό δυστυχώς ο σχεδιασμός του είναι αρκετά kits και μοιάζει μαλλον με παλιομοδίτικο casio παρά με ψηφιακό πολυμηχάνημα. Δεν έγινε αναφορά στην μπαραρία () λολ δεν έχει καν κάμερα.............
Επίσης λέγανε ότι το νέο ρολόι θα σου έκανε ανάλυση ιδρώτα δυστυχώς δεν αναφέρθηκε κάτι τετοιο.


Από όλα τα παραπάνω καταλαβαίνουμε ότι υπάρχουν κινητά android και windows mobile που είναι καλυτερα και πιο όμορφα από το iphone 6.

Eρωτοαπανήσεις

Tι κινητό θα πάρεις apple fan focko; Μήπως το iphone 6 ή θα γυρίσεις σε wm ¨η android

Δεν είμαι apple fan... ποτέ δεν ήμουν έχω στην κατοχή μου το iphone 2g και τώρα το κινητο μου είναι ένα nokia n70............... 

Δε θα πάρω android γιατί δε μου αρέσουν...είναι αρκετά βαρύ ως λειτουργικό και ειναι μαλλον βαρετά...
σκέφτομαι πολύ σοβαρά να πάρω κανένα lumia τα θεωρώ πολύ ωραία αγορά.

Φυσικά τώρα με την κυκλοφορία των πραγματικά νέων ηλίθιων κινητών της apple θα είναι αρκετα προσιτά τo iphone 5 (για μένα το πιο όμορφο iphone που βγήκε ποτέ)....

Καλά ρε focko δε σου άρεσε τπτ;

Τώρα θα μιλήσω για τα θετικά.... η apple δε πουλάει πλέον ομορφιά ούτε design δυστυχώς ο steve πεθανε και χάθηκε αυτό το μαγικό κομμάτι της εταιρίας. Το λογισμικό της apple είναι με διαφορά καλύτερο από τον ανταγωνισμό και αυτός είναι ο λόγος που θα προτιμήσω την apple. Eξάλου για έναν φοιτητή ιατρικής (και γενικότερα σχολών υγείας) το iphone ειναι η ιδανική επιλογή λόγων εφαρμογών και δυνατοτήτων,

Focko τι πιστεύεις το apple watch θα πουλήσει;

Μπορεί να είναι άσχημο αλλά θα πουλήσει (εγώ πάντως δε θα πάρω). Αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει είναι το λογισμικό και ο χειρισμός του πραγματικά πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό του, δυστυχώς το design του δεν είναι το ίδιο καλό.

Ευχαρισούμε focko 
Παρακαλώ 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


πάτα κλικ στην εικόνα να μπεις στο guest book