Παρασκευή 22 Αυγούστου 2014

Επιχείρηση βασεολόγος

Όπως και πέρσι, έτσι και φέτος έχω ανακοινώσει ότι δε θα ασχοληθώ άλλο με βάσεις με διάφορες δικαιολογίες π.χ. βαριέμαι, έχω μαγαλώσει κοκ.  Βλέποντας στο ischool τον Christ1993 ο οποίος σπουδάζει οικονομικά αλλά και άλλους όπως ο rollingstones o οποίος πέφτει πάντα μέσα θα ήθελα να πω ότι ο στόχος μου επιτεύχθηκε.


Παλιά όταν έδινα εγώ πανελλαδικές τα πρώτα εκείνα χρόνια με το νέο σύστημα μετά τις δέσμες καθόντουσαν και γράφανε οι φυλλάδες προβλέψεις για τις πανελλάδικες χωρίς καθόλου στατιστική ανάλυση. Θυμάμαι τον κύριο Κάτσικα στην Τσαπανίδου που τότε δούλευε στην ΝΕΤ να λέει ένα σωρό αερολογίες και κάθε βδομάδα να αλλάζει τα δεδομένα. και τα παιδιά να στέλνουν μηνύματα στην εκπομπή.

Όταν άρχιζα να κάνω προβλέψεις με τα δεδομένα του υπουργείου χωρίς να ξέρω ότι άλλοι απλά τα λέγανε στην τύχη δε φαντάστηκα ποτέ ότι θα έπεφτα πιο μέσα από όλους.  Μετά τον επόμενο χρόνο έπιασε το μάτι το edu4u επαγγελματική αντιγραφή του blog μου, Στο ischool έκανε εμφάνιση ο christ1993 ο οποίος πλέον είναι αναπόσπαστο κομμάτι του forum και όλα τα παιδιά τον ρωτάνε τι βάσεις θα έχει η σχολή τους και αυτός απαντά αμέσως.

Εγώ αυτό ποτέ δε το έκανα, όποιος θυμάται χρησιμοποιούσα τάσεις και όταν μου έλεγαν για μια συγκεκριμένη σχολή έλεγα είτε δε ξέρω είτε το έψαχνα αρκετά (πόσους θα πάρει το τμήμα, πόσοι μπήκανε πέρσι, τι μέλλον έχει).  Θεωρώ πως η πρόβλεψη ανά σχολή είναι αδύνατη και όσοι την χρησιμοποιούν απλά κοροιδεύουν....Πιστεύω πως ο πιο αντικειμενικός βασεολόγος είναι ο rollingstones κρίμα που τον έχουν κάνει ban σε όλα τα forum και δε μπορεί να γράψει.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


πάτα κλικ στην εικόνα να μπεις στο guest book