Σάββατο 23 Αυγούστου 2014

Κλασικός Ελληνάρας

Εχουμε παει σε 2 διαφορετικα νοσοκομεια (Αγιος Παυλος στο Φοινικα Θεσσαλονικης και Παπανικολαου)αλλα,οι γιατροι και των 2 μετα απτις απαιτουμενες εξετασεις (αιμα,ακτινογραφια θωρακα,εξεταση γιατρου,καρδιογραφημα)κατεληξαν στο συμπερασμα πως εχω 'αγχος'.
Ξερω πως 'Σας ενημερώνουμε ότι η κατηγορία δεν αντικαθιστά σε καμία περίπτωση την επίσκεψη σας σε επαγγελματία ιατρό' αλλα δε ξερω τι να κανω..ειπα στη μητερα μου να μου παρει αυτα τα φους-φους αερολιν για το ασθμα αλλα δεν εχω ασθμα..μερικες φορες νιωθω να μην εχω αρκετη παροχη οξυγονου απτη μυτη οποτε παιρνω μια βαθια εισπνοη απτο στομα και καμια φορα ξεροκαταπινω..που οφειλεται; αγχος δεν εχω,μη σας περασει ουτε καν απτο μυαλο επειδη 1)καλοκαιρι,ποιος εχει εννοιες;;;;  2)δε με απασχολει/αγχωνει τιποτα περα απτο ποια ταινια θα δω το βραδυ οποτε μη πειτε 'πανε σε ψυχολογο' ανωφελο ειναι..οταν καμις φορα κανω γυμναστικη κοκκινιζει το στηθος μου και αμα σταματησω και ξαπλωσω ανασκελα ακουω τη καρδια μου πως χτυπαει δυνατα και αμα χαλαρωσω οκ περναει αλλα πρεπει να περιμενω 5λεπτα ξεκουρασης για 10 λεπτα τρεξιμο,παμε καλα; δεν ειναι οτι δεν εχω αντοχες απλα νιωθω πως δε παιρνω οσο οξυγονο πρεπει -γι'αυτο και οι βαθιες εκπνοες απτο στομα- τι να κανω; υπαρχει καποια τεχνικη για να αναπνεω καλυτερα; μεχρι τωρα εχω δοκιμασει τα εξης: 1)βαθιες,οσο γινεται πιο ηρεμες
αναπνοες απτη μυτη 2)ηθελα να παρω αερολιν αλλα δε μου το χορηγουνε επειδη δεν εχω ασθμα 3)ειχα αγορασει εκεινα τα χαζαπλαστ breathe right -ξερω πως ειναι για ροχαλητο αλλα θεωρησα πως αφου ανοιγουνε οπως ισχυριζονται τους αεραγωγους της μυτης θα αναπνεα καλυτερα απο πριν- και 4)αυτο που μου ειπε ο γιατρος(και οι δυο το προτειναν αλλα ενας το αναλυσε)οταν δε μπορω να αναπνευσω να βαζω τα χερια μου στο στομα(οπως οταν φτερνιζομαστε που μετα τα βαζουμε μπροστα στη μυτη)για να ανακυκλωνεται ο αερας..μεταξυ μας,ισως η πιο γελοια προταση/ιδεα που εχω ακουσει στη ζωη μου...ο αλλος σου λεει δεν αναπνεει καλα κεσυ του λες να κλεινει την εισοδο του οξυγονου; και λεγεσαι και γιατρος; τελως παντων και αυτοι οτι μπορουνε κανουνε δεν ειναι σα τους σαμανους στα τροπικα δαση που σε θεραπευουνε επι τοπου με οτι παρεχει η φυση,εκεινοι μαλιστα,αξιζουνε το σεβασμο σου και να τους εμπιστευεσαι την ιδια σου τη ζωη,οι δικιοι μας φοιτητακια που το παιζουνε λαμπρα μυαλα σε στυλ Rosalind Franklin τι να πεις...
πηγή:http://www.e-steki.gr/showthread.php?t=153946




Κλασικός χρήστης του e-steki. Ξερόλας ο οποίος προσπαθεί να βρει την λύση σε ένα forum αντί να πάει σε έναν ιατρό και μάλιστα αμφισβητεί και σε  αυτούς που πήγε.


Σου κάνανε ακτινογραφίες, σου πήραν αίμα, σου κάνανε καρδιογράφημα και δε σου βρήκαν τίποτα τι άλλος θέλεις να κάνουν και τους κατηγορείς. Να ξέρεις φίλε μου πως ο ιατρός που σε αναλαμβάνει παίρνει ευθύνη και δε πρέπει να μιλάς έτσι, επίσης λες ότι πήγες σε νοσοκομείο, γιατί δε πας σε έναν ιδιώτη ιατρό (γιατί μάλλον δεν θέλεις να πληρώσεις).....

Επίσης φίλε μου όταν πας στο ιατρό του λες όσες πληροφορίες μπορείς που μένεις, αν καπνίζεις, αν έχεις αλλεργίες και ότι άλλο σε ρωτήσεις ; 

Σύμφωνα με τα παραπάνω πιστεύω πως έχει κάποιο είδους αλλεργίας ή έχεις υγρασία το δωμάτιο σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


πάτα κλικ στην εικόνα να μπεις στο guest book