Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

Hμουν ο Propofol (έφαγα ban) - ανάλυση χαρακτήρα -

Όταν γράφτηκα  στο ischool με το όνομα propofol δε φαντάστηκα πως  όλο αυτό θα κρατούσε μία βδομάδα, είχα αρχίσει να πιστεύω πως η ΟΔ με άφησε να γράφω ελεύθερα. Μπήκα ως μεταπτυχιακός φοιτητής του τμήματος Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ αλλά επειδή κάποιοι χρήστες με κατάλαβαν φανέρωσα την ταυτότητα μου. Αγαπητοί johnnaousa, npb, ερίνυς ο λόγος που δε γράφω με το όνομα μου είναι επειδή θέλω να αποφύγω το ban.όχι για να τρολάρω.

Το αστείο της  υπόθεσης είναι πως η Πουπουλίνα μου έσβησε ένα μήνυμα 
http://ischool.e-steki.gr/showthread.php?p=3992882#post3992882 στο οποίο συμβούλευα ένα παιδί  για  τις κατατακτηριες εξετάσεις. Αυτό που είπα στο παιδί ήταν πως στην Φαρμακευτικής Πάτρας βάζουν Χημείες και θα δυσκολευθεί διότι πολλοί που δίνουνε είναι απόφοιτοι Χημικού και είναι πιο εύκολο για αυτον να προσπαθήσει σε μια Οδοντιατρική ή σε μια Ιατρική.

Προς τους χρήστες του Ischool
Την επόμενη φορά που θα με καταλάβετε καλό είναι να μου στείλετε ένα Pm ώστε να κρατήσω την ταυτότητα μου μυστική (εξάλλου δεν ενοχλώ κανέναν).και να μη φάω άλλο ban.

Τα λέμε σε κάνα μήνα....αυτή την φορά θα κάνω έναν φοιτητή της σχολή ΗΜΜΥ ΑΠΘ.





2 σχόλια:

  1. file thelw na kaneis twn ixthyokalliergeiwn tei kerkuras please kai zwikhs paragwghs apθ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε φοκο επειδη έτυχε να σε δω στη σχολή πρόσφατα, σόρυ κιόλας, αλλά τι φάτσα είναι αυτή ρε φίλε? Μιλάμε βγάζεις τρελό γέλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή


πάτα κλικ στην εικόνα να μπεις στο guest book