Κυριακή 1 Ιουλίου 2012

Φαρμακευτική - Νοσηλευτική - Ιατρική

  Γειά σου.

Έβγαλα 18230 στο 3ο πεδίο και οι γονείς μου με πιέζουν να πάω ιατρική Αθηνών (είμαι τρίτεκνος), ενώ δεν θέλω.

Εγώ, στην πραγματικότητα, θέλω είτε φαρμακευτική, είτε νοσηλευτική (έχω τρέλα με την φροντίδα των άλλων).

Τι έχεις να μου προτείνεις; Plzzzz βοήθα!!!


 Aρχικά να ζητήσω συγγνώμη πό τους αναγνώστες επειδή δε  ανανέωνα συχνά το blog τις προηγούμενες μέρες. Ο λόγος είναι ότι είχα εξεταστική και αφιερωνα ελάχιστο χρόνο για άλλες δρατηριότητες και επειδή δε θέλω να απαντάω ερωτήσεις χωρίς να τις ψάχνω (αφού δεν είμαι κανένας ειδικός) προτίμησα να παγώσω για λίγες μέρες του blog.

Όσο αφορά την ερώτηση σου. Είναι ωραίο που σου αρέσει να βοηθάς ανθρώπους (και είναι ένα χαρακτηριστικό που δεν έχουν πολύ ιατροί αφού οι περισσότεροι την διαλέγουν γιατί απλά βγάζουνε τα μόρια). Όσο αφορά την νοσηλευτική έχει πολλά αρνητικά, θα βρεις εύκολα δουλειά αλλά ωράριο σου θα είναι κυκλικό το νοσηλευτικό κυκλικό πολύ λιγόρερο από ότι έχει ανάγκη η μονάδα υγείας και μικρή εξέλιξη. 

Η φαρμακευτική (είναι πιο αποστασοποιημένη από τις επιστήμες υγείας). Διαλεξέ την μόνο αν λατρεύεις την χημεία. Το κακό σε  αυτή την περίπτωση είναι ότι δεν ξέρεις αν σου αρεσει η χημεία διότι η πανεπιστημιακή χημεία απέχει πάρα πολύ από το επίπεδο του λυκείου. Επίσης εξαιτίας της ελευθέρωσης τον επαγγελμάτων, της μειωμένης φαραμκευτικής έρευνα το μέλλον των φαρμακοποιών είναι αμφίβολο.

Η ιατρική απαιτεί αρκετή ενασχόληση. Καλώς ή κακώς όποιος διαλέγει αυτή την σχολή πρέπει να ζήσει με αυτή και να προσαρμόσεις την ζωή σου σε αυτή. Αν δεν σου αρέσει  ή έχεις αμφιβολίες για τη σχολή καλύττερα να μην την δηλώσεις αν και εγώ πιστεύω ότι σίγουρα υπάρχει μια ειδικότητα ιατρικής που ταιριάζει στον καθένας μας. 

Στην θέση σου θα διάλεγα ιατρική (αλλά αυτό είναι δικιά μου άποψη όχι δικιά σου) πρέπει να σχηματίσεις και την δικιά σου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


πάτα κλικ στην εικόνα να μπεις στο guest book