Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

Ιατρική, Πολυτεχνείο ή ιχθυοκαλλιεργεια (κατσίκι να ακολουθήσω την καρδία μου ή να ακούσω τους άλλους;)

 για σου λατρεμένο μου κατσικάκι, έχω βγάλει 19.230 μόρια και ήμουν σε μεγάλο δίλημμα στο να διαλέξω σχολή. Απο μικρός μου άρεσαν τα ψάρια , πήγαινα πάντα μαζί με τον μπαμπά μου για ψάρεμα και βγάζαμε πολλα πολλά και μεγάλα ψάρια. Για αυτόν τον λόγο δήλωσα στο μηχανογραφικό μου τει ιχθυοκαλλιέργειας    στο Μεσολόγγι. Οι γονείς όμως και οι φίλοι μου μου έλεγαν να δηλώσω πολυτεχνείο ή ιατρική , αλλά εμένα δεν μου αρέσουν. Πιστεύεις ότι έκανα καλά που έβαλα πρώτη επιλογή τη σχολή που μου άρεσε?Θα βγάζω πολλά λεφτά μετά? Τι λες ο κόσμος θα αγοράζει ψάρια ? Σε ευχαριστώ πολυ κατσικάκι μου εκ των προτέρων:)

 Πιστεύω ότι θα πρέπει  να αποφύγεις το τει ιχθυοκαλλιέργειας.  Δυστυχώς οι προοπτικές παρόλο που φαντάζουν πολλές στην ουσία η σχολή δε σου προσφέρει κανένα προνόμιο που δε θα έχεις αν δε την βγάλεις. Γνώμη μου είναι να περάσεις σε ένα τμήμα ιατρικής (που σου προσφέρει περισσότερα προνόμια). Αφού λατρεύεις τον χώρο της ιχθυοκαλλιέργειας μπορείς να ασχοληθείς με αυτον  στον ελεύθερο σου χρόνο από την ιατρική. Να είσαι είσαι σίγουρος ότι αν θέλεις να ασχοληθείς με τον τομέα της ιχθυοκαλλιέργειας επαγγελματικά η ιατρική δε θα σε εμποδίσει. Αντιθέτως ο Ελληνας προτιμά έναν ιχθυοκαλλιεργητή ιατρό παρά έναν ιχθυοκαλλιεργητή που έχει βγάλει το ΤΕΙ ιχθυοκαλλιέργειας.

Αυτή την εποχή όποιος ασχολείται με δικές τους ιχθυοκαλλιέργειες την έκανε λαχείο. Μετά την διαρροή ραδιενέργειας στην χώρα της Ιαπωνίας οι λαοί του κόσμου στηρίζουν και επενδύουν  στο ακριβότερο Μεσογειακό ψάρι με αποτέλεσμα ο κλάδος να έχει πάρει τα πάνω του. Αυτό όμως σε 7,8 χρόνια θα έχει σταματήσει. Όσοι θέλετε μια σχολή καλή και δεν έχετε πολλά μόρια το ΤΕΙ ιχθυοκαλλιέργειας είναι άριστη επιλογή (αποφύγετε σχολές διοίκησης επιχειρήσεων και άλλες που ακούγονται μουράτες και εχουν πολύ χαμηλό βαθμό πρόσβασης).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


πάτα κλικ στην εικόνα να μπεις στο guest book